eerst mijn fiets terug.... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu eerst mijn fiets terug.... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

eerst mijn fiets terug....

Door: Barbara

30 Maart 2007 | Spanje, Valencia

wat een mens al niet moet doen om de site tot op het laatst spannend te houden.. eergisteren geslipt met de fiets, op straat gesmakt, politie, zhuis, knie roto, ribben gekneusd etc. fietsen keurig met 4 zware sloten aan elkaar geketend achtergelaten, maar ja hoor, toen fred na terugkomst uit het zhuis de fietsen wilden ophalen, waren ze dus gestolen... aangifte doen in het spaans is ook heeel bijzonder.. maar goed ik heb weer wat te schrijven! inmiddels schijnt de zon weer, iekje heeft ons uitgezwaaid vanmorgen, laatste schooldag, (toch maar naar school,maar nu met de auto) en die gaat lekker de stad in...

• 30 Maart 2007 - 08:40

Linda:

Hoi Bar,
    Ik heb 't lang volgehouden om niet op je site te verschijnen, maar wanneer een vriendin ziekenhuistaferelen meemaakt compleet met gekneusde ribben etc., dan ben ik toch wel bezorgd ..... Wat is er uit de knie-foto gekomen ?
    Hopelijk kun je nog wel een beetje met Iek door Valencia slenteren. Kleding aanpassen zal wat lastiger worden met die ribben. Nog gefeliciteerd met je behaalde examen. Knap ! Heeft Fred 't ook gehaald ?
    Ik ga weer, komt iemand 't pad oprijden. Tot volgende week, Lin

• 30 Maart 2007 - 13:35

Sjef & Jeannette:

Wat een verhaal zo aan het eind. Is ècht niet nodig. We genoten zo al van jullie ervaringen. We hopen dat je de laatste dagen zo goed mogelijk doorkomt.

Gisteren vielen er aan het eind van de middag mooie buitjes. Goed voor de tuin. Eigenlijk te weinig maar al wat er valt is meegenomen. Sjef was met Urielle naar Bathmen te Paard. Emmy Bijsterveld heeft met Urielle weer een mooie prestatie neergezet. Niet gewonnen maar er zit een mooie opgaande lijn in.

Vanmorgen een zeer kleine wereld. Diverse ongelukken geweest in het oosten van het land. Rijssen-Azerlo; Kampen-Hattemerbroek. We moesten naar de tandarts maar we hadden zo weinig zicht dat we de Molenweg maar hebben gepakt omdat de Boxbergerweg te weinig uitzicht gaf. Inmiddels breekt het zonnetje weer door.

Probeer zoveel mogelijk te genieten maar dan kunnen we wel aan jullie overlaten.

• 30 Maart 2007 - 15:19

Ineke:

Jeetje Barbara wat een verhaal, voor hetzelfde geld had je echt iets gebroken en was je nog verder van huis geweest. Heb je nog veel pijn? Je zal wel helemaal beurs en stijf zijn. Was het zo glad door de regen dat je geslipt bent? Ik heb even een vraagje voor Iekje,via de pc gaat dat sneller dat via sms. Jorien is op zoek naar zo'n mozaïktafel zoals ze zelf heeft. Jorien zoekt een kleine lage, als verjaardagskadootje voor Offer op zijn balkon. Als zij deze vakantie nog in de "Kashba" komt, wil je haar dan vragen hoe veel ze ong. kosten en wat de afmetingen zijn? Het liefst wil ze een kleine vierkante. Sturen ze die kleintjes ook op of zouden jij en Fred genegen zijn die eventueel met de auto mee terug te nemen? Ik kan je natuurlijk zo geld overmaken via Internet als dat nodig mocht zijn. Ik wacht even je mailtje af. Mijn mailadres is: inekewerkman@wanadoo.nl
    Vast bedankt voor jullie moeite en nog heel veel plezier met elkaar daar. Klaart het weer al een beetje op? Door de warmte hier de afgelopen dagen is de natuur hier ook schitterend, krijgen jullie tenminste niet zo'n afknapper als je weer thuis komt. Liefs, Ineke