waarschijnlijk laatste bericht... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu waarschijnlijk laatste bericht... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

waarschijnlijk laatste bericht...

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

31 Maart 2007 | Spanje, Valencia

het weer is inmiddels beter, droog, en de zon schijnt.. Fred is afgereisd naar Benissa om te koken (!?!?) en iekje en ik houden onszelf in langzaam tempo bezig met lopen, terrassen, drinken, eten en bijkleppen.. ien, je boodschap doorgegeven aan iek, maar als jij dacht dat ik een maand in Valencia ben en dan nog ruimte in de auto heb voor een tafel! weet jij soms niet wat ik meeneem naar benissa als ik 4 dagen ga????????

  • 31 Maart 2007 - 14:09

    Ineke:

    Hartstikke goed dat je het even aan Iek hebt doorgegeven, het gaat maar om een klein laag tafeltje hoor, van 40 x 40 of zo, meestal kan het blad los, moet je dan lekker boven op gaan zitten gedurende terug reis goed voor je houding en anti aambei.... ik hoor het wel, maandag is Offer jarig en Jorien belde er net over op of ik het al gevraagd had aan Iek dus ik kun meteen je laatste berichtje even door vertellen, dus zij weet ook dat het wel niet zal lukken, nou ja niet gesachoten is altijd mis en lukt het toch dan is het helemaal te gek. Nog heel veel plezier met Iek, wanneer gaan jullie richting Benissa?
    Groetjes, Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Moraira..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 18417

Voorgaande reizen:

09 September 2019 - 23 September 2019

Italië

20 September 2017 - 29 September 2017

Rondreis Spanje en Portugal

12 Januari 2017 - 12 Februari 2017

florida 2017

05 Februari 2014 - 05 Februari 2014

Curacao, here we come again...

01 Juni 2012 - 30 Juni 2012

New York en het Zuid-Oosten van Amerika

Landen bezocht: