weer thuis... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu weer thuis... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

weer thuis...

Door: Barbara

03 April 2007 | Spanje, Valencia

met dank aan iedereen, die ons heeft gevolgd en berichtjes op de site heeft achtergelaten (zeer gewaardeerd), zijn wij vanaf woensdag weer thuis te bereiken! Het was een fantastische maand, waarin we veel geleerd hebben en de stad Valencia een beetje hebben leren kennen. Voor herhaling vatbaar, maar dan hopelijk zonder ongelukken en met nieuwe fietsen...

• 03 April 2007 - 21:26

Sjef & Jeannette:

Diefstal is en blijft zéér vervelend. Ongeluk uitermate vervelend. Lukt het overigens weer een beetje. Hoe gaat het met bewegen? Niet ellendig geweest op de terugreis?

Hebben we het nog niet over de kou in Nederland. Vooral die wind. Kom je vanuit het heerlijke Spanje en zit je nu weer bij de cv.

Fred hoe is jouw resultaat geweest? Heb ik hier misschien overheen gelezen? Klinkende cijfers?

Hoe het ook is: welkom terug. Jammer dat we jullie op deze site weer moeten missen. Was heel gezellig om wat te horen. Wat staat er nu gepland?

De kraamkliniek is in volle werking. Drie schapen met 6 lammetjes. Nu nog 12 de komende twee weken.

Liefs