Bijna weg... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van barbarakuipers - WaarBenJij.nu Bijna weg... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

Bijna weg...

Door: Barbara

19 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Tsja, nog 2 nachten en dan gaan we weer.. deze keer geen verre reis (wel 3 dagreizen ) maar heerlijk naar Spanje.. Aangezien we 2 maanden wegblijven toch deze site maar weer tot leven gewekt, want een mens wil toch wel op de hoogte blijven (lees: niets missen!!) Vanmiddag een groots afscheid gehad inclusief spaanse jurken, afscheidslied, sinterklaascadeautjes, kortom, ik geloof dat ik maar thuis blijf..(grapje). Zodra we de ADSL aan de praat hebben in Moraira horen jullie verder. En natuurlijk: veel info gevraagd van het thuisfront! (ook via de prive mail, die ook gewoon in functie blijft)...

• 19 November 2008 - 08:41

Linda:

Leuk om iets van je te lezen, Bar, al was ik er zelf bij in m'n Spaanse outfit, haha. En dan de bridge... hebben we ook zo leuk gespeeld !
    Kun je de foto',s die nu op de site staan, verwijderen ? Dat is nu zo langzamerhand ouwe koek.
    Misschien een van onze Spaanse verkleedpartijen als voorproefje?
    Hasta la vista

• 19 November 2008 - 15:39

Ineke W.:

Ha die Fred en Barbara, heb me helemaal niet gerealiseerd dat jullie al zo snel zouden vertrekken...anders was ik zeker ook op je afscheidsfeestje langs gekomen om jullie in levende lijven in de Spaanse jurken te zien, ken het alleen maar van fotosessies.
    Maar ben blij dat jullie weer 'in de lucht' zijn, dus ook geen Sans Matous morgen?
    Geniet van de komende maanden en ik verheug me op jullie belevenissen daar, gaan de nieuwe fietsen nog mee?
    Veel plezier in ieder geval...
    Liefs Ineke

• 19 November 2008 - 17:32

Iekje:

Ha die Fred en Bar,

Was een topmiddag gister.
    Lijkt me inderdaad wel leuk een foto van onze spaansejurken sessie.
    Goede reis morgen en we mailen

• 20 November 2008 - 08:40

Sietze:

Nogmaals goede reis, wij zullen jullie op de hoogte houden, fred heeft gisteren nog ons dak geinspecteerd en een voedselpakket gebracht zodat wij wij de komende 2 maanden te eten hebben en droog zitten! groetjes