we zijn er bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van barbarakuipers - WaarBenJij.nu we zijn er bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

we zijn er bijna....

Door: Barbara

21 November 2008 | Nederland, Amsterdam

gisteren(donderdag) keurig op tijd vertrokken en zonder al te veel problemen (op een paar files na) aangekomen in de leukste bed and breakfast die je maar kunt bedenken! Diana en Annelot van le Relais de Chasse in Chantenay runnen een super leuke/gezellige/enz. bed and breakfast en we hebben er ook heerlijk gegeten. Vanmorgen zwaaiden ze ons uit en nu zitten we in Mataro, zo'n 42 km voor Barcelona, morgen nog ca 500 km en dan zijn we er. Het weer: Midden Frankrijk regen en veel mist en bij de Spaanse grens 21 graden!! Inmiddels is het half zeven en een graad of 16, dus we mogen niet mopperen..
Wat betreft het voedselpakket, Sietze, als je daar 2 maanden mee moet doen, dan word je wel erg mager! Hopelijk heeft Janny vandaag nog wat uit de ijskast gehaald bij ons. En Lin, de spaanse foto's krijg ik met geen mogelijk heid op de site, dus maar een statiefoto van fred en mij geplaatst, hopelijk ook goed! Zo, iedereen op de hoogte, gaan we nu de stad in, hapje eten!!