we zijn er bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van barbarakuipers - WaarBenJij.nu we zijn er bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

we zijn er bijna....

Door: Barbara

21 November 2008 | Nederland, Amsterdam

gisteren(donderdag) keurig op tijd vertrokken en zonder al te veel problemen (op een paar files na) aangekomen in de leukste bed and breakfast die je maar kunt bedenken! Diana en Annelot van le Relais de Chasse in Chantenay runnen een super leuke/gezellige/enz. bed and breakfast en we hebben er ook heerlijk gegeten. Vanmorgen zwaaiden ze ons uit en nu zitten we in Mataro, zo'n 42 km voor Barcelona, morgen nog ca 500 km en dan zijn we er. Het weer: Midden Frankrijk regen en veel mist en bij de Spaanse grens 21 graden!! Inmiddels is het half zeven en een graad of 16, dus we mogen niet mopperen..
Wat betreft het voedselpakket, Sietze, als je daar 2 maanden mee moet doen, dan word je wel erg mager! Hopelijk heeft Janny vandaag nog wat uit de ijskast gehaald bij ons. En Lin, de spaanse foto's krijg ik met geen mogelijk heid op de site, dus maar een statiefoto van fred en mij geplaatst, hopelijk ook goed! Zo, iedereen op de hoogte, gaan we nu de stad in, hapje eten!!

• 21 November 2008 - 17:45

Jeannette:

Fred wij schrikken niet (meer) als we jou rond 5 december als 'Spanjaard' tegenkomen. We weten nu hoe de èchte Sint er uit zie. Bar je hebt wat gemist. Iekje heeft haar plannetje verschrikkelijk goed -in no time- ten uitvoer gebracht. De foto's kan je vinden via de link in de mail. Ik vind de foto's donkerder dan bij mij maar het komt uit een goed hart.
    Fijn dat jullie morgen kalm aan kunnen doen. Toevallig tegen deie fantastische B & B aangelopen of via via? Jullie regen gehad? Wij natte sneeuw en 'hoor de wind waait dooooor de bomen ......'. Ik ga naar de kachel, mijn boek en mijn port. Dat hoort zo bij dit weer. Lieve groetjes van ons 2-tjes

• 21 November 2008 - 19:42

Linda:

Heerlijk, dat jullie nu al zo genieten: leuke B&B, lekker eten, temperatuur niet verkeerd en als klap op de vuurpijl 2 maanden wegblijven, wat hebben jullie toch een rot leven.
    Janny en ik hebben vanmiddag een kleine salade gemaakt van o.a. jouw tomaten, zalmsnippers en deze met een glaasje wit genuttigd met Iek en Em erbij. Foto zal ik je toesturen als deze tenminste gelukt is. Daarna nog gebridged tot 17.00 uur. 't Weer is erg winters maar wel gezellig in deze tijd. 'k Moet nu even stoppen, want Paul & Connie zijn er, spreek je gauw. Liefs voor beiden,

• 22 November 2008 - 00:26

Iekje:

Hoi Fred en Barbara,

Mooi dat jullie er bijna zijn.
    Inmiddels is het hier echt winter. sneeuwstormen op de Brink. Maar met de haard aan heel gezellig.
    Zoals je al van Jeannette en Linda hoorde vermaken we ons hier uitstekend. Vanavond een boerenkoolavond hier gehad met Ben en Mieke met een hotline naar Amsterdam waar Friedelien en Coen een gezonde dochter hebben gekregen. Had Daan vanavond vanuit Valencia aan de telefoon en die zat lekker op het balkon met zijnhuisgenoten.
    Liefs van ons hier en geniet ervan