we zijn er... - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu we zijn er... - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

we zijn er...

Door: Barbara

22 November 2008 | Spanje, Moraira

dit bericht komt vanuit onze tijdelijke behuizing in Moraira achter een glaasje wijn! Het huis is prima,hier kunnen wij de komende twee maanden prima vertoeven.. Het weer is ook uitstekend, zo'n 21 graden overdag, 's avonds wordt het frisser, maar dan is het binnen ook prima. Eerst maar eens even bijkomen! Jullie horen nog..

• 22 November 2008 - 21:34

Sjef & Jeannette:

Goed om te lezen dat jullie er zijn. Geniet van het glaasje -spaanse?- wijn. Aan de Randerstraat was alles prachtig wit vanmorgen. Schitterend om te zien.
    Liefs

• 22 November 2008 - 23:35

Iekje:

Goed dat jullie heelhuids
    over zijn gekomen.
    Ben natuurlijk een beetje jaloers.
    Geniet ervan

• 23 November 2008 - 12:30

Linda:

Hoezo 's avonds wat frisser ? 't is hier ongeveer 2 graden overdag, bofkonten !
    Ik heb momenteel nog weinig avonturen te vertellen, 't is stil zonder jou, Bar. Morgen ga ik met Janny naar Hoogezand om haar Marktplaats-aankopen op te halen. Ben heel benieuwd. Volgende week val ik meteen al in voor Marielle op de bridge, dus hopelijk scoren we ook nog wat punten voor onszelf. Ik ga nu Emily ophalen ergens in Colmschate. Heeft hockeyfeest gehad en kon gelukkig in de buurt daar logeren. Gisteren m'n Schotland fotoboek opgehaald bij de Hema (die het bij Albumprinter laat drukken.......) en heb het meteen weer teruggegeven. 't Papier was helemaal scheef gesneden, waardoor mijn foto's er dus ook allemaal scheef in staan. Zag er slordig uit daardoor (en dat voor 40 euro per boek....) Gelukkig had ik er eerst eentje besteld om te zien hoe de kwaliteit was. Ben nu alweer bezig met zelfde foto's, maar dan een fotoboek van AH. Deze werkt nl. niet met Albumprinter, dus een groot voordeel. Moet natuurlijk wel weer helemaal opnieuw beginnen.
    Wordt vervolgd.
    Saluti en enjoy your Spanish life !

• 23 November 2008 - 18:53

Pauline:

Oef, blij dat jullie het huis prima vinden, ik was toch een beetje bang dat ik te optimistisch was geweest. Wij vonden de locatie in ieder geval heel goed. Je zult je kacheltje 's avonds wel nodig hebben, maar hier hebben we er 24 uur per dag wel twee nodig!
    Als Fred volgende week naar Diepenveen komt mag hij zich wel mentaal en fysiek wapenen tegen de kou.
    Zo te zien werkt de adsl op tijd.
    Geniet van de zon en het vrije leven in het Spaanse.

groet,
    Pauline

• 24 November 2008 - 15:52

Ineke:

Hallo jongens, goed te lezen dat jullie heelhuids zijn overgekomen en dat jullie huis goed bevalt.Gaan jullie ook nog weer aan de Spaanse les of hebben jullie geen probleem meer met de taal? Alleen wel jammer voor jullie dat Sinterklaas momenteel in Nederland bij ons verblijft en niet bij jullie....Had je wel banket en speculaas meegenomen?
    Hier gaat alles goed, ben weer aan het werk, heb alleen een hormoonkuur waar ik (nog) niets van merk. moet alleen weer, net als vroeger bij de pil, eraan denken om hem 'savonds voor het naar bed gaan in te nemen.Even wennen dus, maar voorlopig dus niets vergeleken bij de chemo die me aanvankelijk boven het hoofd hing...
    Zo, jullie zijn weer op de hoogte vanuit een prachtig wit Diepenveen.
    Liefs voor julllie beiden,
    Ineke