Zonnig Moraira... - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu Zonnig Moraira... - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

Zonnig Moraira...

Door: Barbara

24 November 2008 | Spanje, Moraira

De maandag, wasdag, hebben we maar aan ons voorbij laten gaan. We hebben gisteren en vandaag heerlijk buiten ontbeten, en vanmiddag in Altea de boulevard "gedaan" en gelunched.. Het lijkt daar wel een hollandse kolonie, de kroketten en uitsmijters zijn overal te bestellen. Maar de zon, jongens, de zon... daar ga je voor! Het is bij ons vrij heuvelachtig, maar we hebben gistermiddag een ommetje gemaakt in de wijk en ik merk nu al verschil (wel de conditie een beetje opvijzelen natuurlijk, want die is natuurlijk ook niet optimaal..) Maar dat komt nog. Voor diegenen die denken dat het hier alleen maar feest is (is eigenlijk wel zo natuurlijk!!) : we gaan zo even naar een Internet cafe met printer want de eerste opdracht is binnen, dus er gaat vanaf morgen weer gewoon gewerkt worden.. Maar ja, je hoort mij niet klagen.. En voor Jeannette: een pak van mijn hart dat de telefoon weer ok is, maakte me ernstig zorgen.. En voor Linda: Albumprinter nu voorgoed op de zwarte lijst, nietwaar? En voor Iek: gefeliciteerd met Daan, ga hem zo bellen..
En voor Sietze: sorry voor de kortsluiting! Gelukkig goede installateur bij de hand.. En voor Janny: mijn email gekregen???

• 24 November 2008 - 16:32

Jeannette:

Het ommetje doe je natuurlijk wel op goede loopschoenen en bijpassende outfit!?!?!?! Over 7 weken loop je ons er allemaal uit.
    Heb je ook al jouw naslagwerk meegenomen voor die hele specifieke gevallen? Als ik hoor wat je allemaal meeneemt naar Friesland dan zou me dat niet verbazen.

Geniet van de zon, wijn en de heerlijke temperaturen.
    Liefs

• 24 November 2008 - 17:33

Gerrit:

Niks ommetje gewoon en duurloopje van zeker een uur ook Fred !!!
    Niet zitten meute met een ommetje jullie zijn toch nog geen tachtig!!!!
    Als je zo kan dansen op feesten in je Hometown dan ga je gewoon zonder kroket en uitsmijter lekker lang joggen langs de boulevard van Altea en toch wel veel liefs

• 24 November 2008 - 19:37

Linda:

Ben druk met m'n Schotland-boek en woon dus weer bij m'n computer....... Gisteren tot laat eraan gewerkt, toen liep hij vast en bleek, dat ik een groot gedeelte niet tussentijds had opgeslagen: alles voor niks geweest. Grrrr.....
    Niet naar Hoogezand gegaan vanwege de sneeuw en kans op mega-files. Nu gaan we donderdag as.
    Freddy Dekker kwam vanavond onverwachts mee-eten en is net de deur uit, dus ga weer verder met m'n boekwerk.
    Tot mails,

• 24 November 2008 - 23:25

Iekje:

dank voor de felicitatie.
    Kreeg van Daan een sms je dat hij een internationaal verjaardagsfeestje had vanavond.heel leuk
    Heb van jou nu al meer waarbenjenu berichtjes gehad dan van hem in die 3 maanden haha.
    maar ja dat is de jeugd.
    Begrijp helemaal hoe je je daar voelt. heerlijk.
    heb je al post in Kerstpost gehad in onze postbox? of de sleutel nog niet opgehaald bij Wim.
    groetjes en geniet ze