Het kerstdiner en de dag erna... - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu Het kerstdiner en de dag erna... - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

Het kerstdiner en de dag erna...

Door: Barbara

26 December 2008 | Spanje, Moraira

1e kerstdag lekker uitgeslapen en 'smiddags in de keuken voor het kerstdiner... Samen (ja, ja) knutselen we een aantal gangen in elkaar.. De tafel mooi gedekt en helaas, helaas, komt Fred tot de ontdekking aan tafel dat er toch weer x-mas crackers liggen "met muts" dus daar ontkomt hij ook hier niet aan! Foto's met de zelfontspanner gemaakt, de kaarsjes aan..
En de dag erna? stoer naar de fitness!! Vanmorgen maar 2 personen (incl. mijzelf ) en 1 fysiotherapeut, dus hard werken...
Het weer: 12/13 graden, harde wind, donkere wolken en af en toe regen..

• 26 December 2008 - 18:21

Linda:

Waar blijven de foto's van je "personal coach?" En van jullie diner met christmas cracker-hoedje!
    Gisteren toch nog gezellig gegeten met Jur erbij. Tussen gangen door pokerles van 'm gekregen, heel leuk. Emily heeft super goed geholpen en was m'n grote timer. Vanwege dat pokeren vergat ik nl. de tijd, maar Em was continu in de weer en heeft het vlees helemaal alleen gedaan, verrukkelijk.
    Jur blijven slapen en ging 's morgens om 09.30 uur (voor mij dus een vroegertje) alweer naar Nijmegen om alvast alle skispullen van iedereen op te halen en vervolgens door naar z'n opa & oma om hen op te halen voor de kerstlunch. Vannacht gaat hij door naar de wintersport.
    Ben nu weer aan 't koken, maar niemand heeft veel trek. JW nog niet optimaal, Yas matig. Ik "geniet" zo van de kerstdagen.....grrr
    't Leukst van alles is, dat het momenteel lekker vriest.
    Saluti!

• 26 December 2008 - 18:23

Linda:

Ok Bar, zie nu net foto met hoedje. Nu nog die PC van je....

• 30 December 2008 - 09:01

Marion:

Hoi allebei,
    Leuk die foto's, ik was best jaloers op die crackers, heb ze elk jaar dit maal waren we te laat. Kerst diner abij ons was ook gezellig en druk, met broer en gezin plus PB met zwangere Marielle en niet te vergeten Jaqui en haar nieuwe vriend. Aardige jongen, mag wat mij betreft blijven. Ze verheugd zich erg op de vakantie naar Afrika, lijkt me ook heerlijk een beetje warmte op het blote lijf. Goed dat je zo sportief bezig bent, ik ga volgende week naar de sportschool waar Hans ook op zit, Studio perfect, ben erg benieuwd. Het vriest hier nog steeds dus de ijsbaan is weer open. Weet niet of ik me nog op de ijzers waag na al die jaren. Vanmiddag een balletje weg meppen, hier schijnt nu de zon dus dat is wel lekker.
    Lieve mensen ik ga verder veel groetjes en geniet er nog maar van.