Feliz Navidad!! - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu Feliz Navidad!! - Reisverslag uit Moraira, Spanje van barbarakuipers - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad!!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

25 December 2008 | Spanje, Moraira

De goede voornemens beginnen hier niet na maar voor 1 januari! Het luie leven is voorbij.. Afgelopen maandag ben ik begonnen met 2 x per week het luie zweet er uit te werken met fitness! En wie doet het mij na , 2 e kerstdag om 10 uur hang ik in de apparaten... Inmiddels ook op de golfbaan geweest ( Ja, Jan, je zult verbaasd staan,misschien worden het er wel 18 in januari, of eerst 12!) Leuke baan, 9 holes, redelijk vlak, behalve de laatste 2 holes, daar zat het venijn in de staart (lees: steil omhoog lopen!) maar met de witte wijn op het terras na afloop in de zon was het welverdiend genieten!
Vandaag schijnt de zon, we hebben net op het terras gebrunched en gaan vanmiddag gezamenlijk een kerstdiner in elkaar schroeven voor het kerstgezelschap bestaande uit kerstman en kerstvrouw!!

  • 25 December 2008 - 13:02

    Linda:

    Merry X'mas, Kuipertjes !
    'k Ben al bezig met de voorbereidingen voor het "kerstdiner", maar ben bang, dat er weinig gasten zijn....
    Yasmin heeft vannacht 3 x overgegeven en JW voelt zich ook niet helemaal top en hoefde zelfs vanmorgen geen uitgeperste sinaasappel en een lekker "kerstig" ontbijt! Dat heb ik weer! Ik, die het meest hekel aan kerst en al dat (vr)eten heb, sta hier met Emily waarschijnlijk voor de flauwekul e.e.a. voor te bereiden, terwijl ik anders heerlijk op de bank met een boek had kunnen zitten. Er is altijd wel wat rond deze dagen. Yas én nb Jan Willem heeft al een keer waterpokken gehad met Kerst, z'n pols gebroken, Yas in het ziekenhuis met longontsteking en dus kerst in ziekenhuis "gevierd". Hoezo leuk?
    Ik heb wel leuke cadeautjes gekregen (en gegeven). Dit keer op kerstavond. Dat was wel heel gezellig.

    Nou Bar, petje af voor al jouw activiteiten. 18 holes, fitness, wildwest-scenes, volgens mij kom je als herboren terug. Kun je ook nog een beetje oefenen met bridge ?
    Jan en ik hebben de kerstdrive gespeeld, was heel gezellig en eindigden weer in de middenmoot.

    Heb je trouwens al een nieuwe camera gekocht? En was je Ipod Touch nou ook gestolen door die boefjes? Wel vervelend allemaal, maar neem aan dat de verzekering e.e.a. wel dekt.
    Ik ga nu weer even naar de ziekenboeg, kijken of ze nog iets nodig hebben.
    Liefs, Lin


  • 25 December 2008 - 18:11

    Mariëlle:

    ola spanjegangers,
    net een bericht aan jou geschreven en foetsie. probeer het nog, maar minder enthousiast.hebben in sevilla ook alles van mij meegejat. wat een frustratie . verder fijn dat jullie het naar de zin hebben. kan bij linda in de ziekenboeg. heb, nadat ik heel goed en gezellig de ijsemmer gespeeld heb, echter met een zware draagtas, de volgende ochtend een enorme méniere gekregen. zit al die tijd al thuis, alles afgezegd. vorig weekend de 2-ling gehad en daar lekker mee zitten fröbelen. charlotte 10j. van jocelyn was kolensjouwer bij dickens.daarna,want de hele fam. kwam kijken, bij ons stamppot en br. bonensoep gegeten, bere gezellig. zij was figurante ,ik ook. rut deed alles. als hij niet goed is doe ik het dus hij nu.hanny heeft voor mij gespeeld op de golf met marion. 4de prijs. gisteren kerstborrel bij de dikke v. dale . suzanne van mike hier en rut met jocelyn de kroeg in was heel gezellig. vandaag rustig aan. baal v.die scheve kop, ga na de kerstdagen na kerkmeyer. morgen 2 uur 16 man. voor alle kl.kinderen 4 kadoos, iets extra's voor de kinderen en dan een 10-gangetjes menu.zoeken steeds naar een goede formule, voor de leeftijd van 1 tot 70 jaar. weer hier goed voor kerst alleen moet de zon weg, staat een kerstboom niet en al dat stof. verder nog heet v.d. naald,wij krijgen ons 9de kleinkind[van sas en mike] heel pril, maar ze konden het niet langer voor zich houden. kon in de dikke van dale ook gratis een rondje geven. heb m'n best gedaan hé??, mijn moeder zei n.l altijd, post krijgen is zo leuk. krijgt fred ook post????fijne dagen en tot mails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Moraira

Moraira..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 18416

Voorgaande reizen:

09 September 2019 - 23 September 2019

Italië

20 September 2017 - 29 September 2017

Rondreis Spanje en Portugal

12 Januari 2017 - 12 Februari 2017

florida 2017

05 Februari 2014 - 05 Februari 2014

Curacao, here we come again...

01 Juni 2012 - 30 Juni 2012

New York en het Zuid-Oosten van Amerika

Landen bezocht: